Lumea prescurtarilor…

Si pentru ca de fiecare data am evitat cat am putut de mult sa folosesc prescurtarile, m-am gandit ca trebuie sa scriu ceva despre ele. Mie, personal, nu imi plac. Ce sa intelegi din ele? Deoarece am observat ca pe langa cele standard, fiecare persoana in parte si-a format un limbaj codificat alcatuit din prescurtari cat mai numeroase. Dar stau si ma intreb la ce ne folosesc? Pentru ca uneori te chinui sa deslusesti ce vrea sa iti spuna celalalt… Pana si in limbajul verbal se practica prescurtarile. Cu toate ca lumea se afla intr-o agitatie continua si fiecare se grabeste sa termine sau sa comunice exact ce are de spus intr-un timp cat mai scurt, e anormal sa facem prescurtari. Viata noastra nu se bazeaza pe prescurtari, nu iubim cu jumatati de masura, nu ne implicam cu jumatate de cuvant sau doar cu o parte din el. Ori dam totul, ori nimic. Sau cel putin asa ar trebui sa fie. Altfel am fi doar de suprafata. Desi ne ciocnim des de falsitate. Da, e o realitate neplacuta, dar unii se complac in ea.

Partea buna ar fi sa scriem si sa ne exprimam fara prescurtari, in majoritatea cazurilor, chiar daca se prelungeste intervalul de timp. E mult mai clar sa vorbim fara prescurtari, pentru a fi intelesi de oricine.

Nu credeti acest lucru? Va invit sa analizati putin ce se intampla si sa imi transmiteti la ce concluzie ati ajuns!

Lasă un răspuns

