Eu… despre mine si sufletul meu, asa cum sunt

Sunt o persoana sensibila, profunda, romantica, pasionala, zambitoare, foarte pretentioasa, autocritica, visatoare, rabdatoare, optimista, creativa… si mai e loc de descrieri… dar ii las pe cei care ma cunosc sa mai completeze aici…

Trebuie sa treci prin mai greu si sa simti acea stare de disconfort, pentru ca mai tarziu sa apreciezi tot ceea ce e placut.

” Cand iubesti, descoperi in tine o nebanuita bogatie de tandrete si duiosie si nici nu-ti vine sa crezi ca esti in stare de o astfel de dragoste. ” ( Anton Pavlovici Cehov )

” Dream whatever you desire to dream.
Go wherever you wish.
Seek whatever you desire.
Because life is unique by how you shape it. ”

” E posibil sa mor chiar maine si pe pamant n-o sa ramana nimeni care sa ma fi inteles intru totul. Unii or sa ma considere mai rau, iar altii mai bun decat sunt. Cativa vor spune ca eram un om bun; altii ca am fost o canalie. Dar amandoua aceste opinii vor fi la fel de gresite. ” ( Lermontov – ” Un erou al timpului nostru ” )

Mi-am creat un blog personal, pentru ca acesta reprezinta o maniera de a te exprima cu adevarat. Mi-am adunat aici ideile si cuvintele pe care am vrut sa le spun, subiectele care mi s-au parut interesante, pentru a le transpune aici, prin scris si pentru a beneficia si doritorii de lectura de ceva cu adevarat esential si placut.

Am ales sa scriu anumite citate reprezentative si paragrafe din cartile citite de mine de-a lungul timpului, pentru a-mi expune in acest spatiu ceea ce m-a facut pe mine sa merg mai departe, sa continuu, cu bune si rele, ceea ce mi-a marcat in mod pozitiv, pe cat posibil si nu numai, trecerea prin viata.

Pentru ca viata e frumoasa, chiar daca uneori este prea plina de nefericire si tristeti!

And life can be sweet…

Lasă un răspuns

