Viata indragita

Imagine: google.com

De ziua mea, mi-am dorit in primul rand sa zambesc si mai mult! Pentru ca lucrurile mici din partea celorlalti te fac sa ai o licarire de bucurie in priviri!

Pentru acea zi mi-am dorit multe zambete, afectiune profunda, ganduri de fericire, dragoste nemasurata, bine si lucruri pozitive, cuvinte pline de intelepciune, o raza din soarele arzator care isi mai face din cand in cand aparitia pe cerul inseninat!

A mai trecut o zi din calendarul vietii mele, o zi in care mi-am propus sa ma bucur de tot ce exista in jurul meu, de persoanele si lucrurile pe care le privesc si la care meditez.

Visele mele sunt prezente… multe si realizabile in timp!

Viata trebuie sa imi fie indragita din plin!

” Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy. ” ( Thich Nhat Hanh )

Lasă un răspuns

