Dragostea… si dorul ei

Imagine: photobucket.com

” Love all and serve all, if others must serve you, serve them first; love begets love; trust engenders trust. ”

M-am tot gandit si am realizat ca mereu am vrut dragoste… prin cuvinte, prin atingeri, prin orice forma poate fi reprezentata ea.

Cele mai multe melodii pe care le-am ascultat de-a lungul timpului si pe care le ascult si acum, contin cuvantul ” dragoste „, ori sentimentele pe care ti le ofera aceasta. Iar daca nu contin acest cuvant anumite melodii, unele, cu siguranta ma duc cu gandul la iubire…

La iubirea pura, manifestata cu daruire, intr-o dimineata calda, intr-o camera in care doi indragostiti cauta impreuna dovezile cele mai proeminente ca sa isi destainuie sentimentele pe care le simt unul fata de celalalt!

Pentru mine, dragostea este faptul de a ma simti in al noualea cer cand sunt imbratisata de persoana iubita, este acea stare de beatitudine pe care ti-o ofera fie si un simplu mesaj primit de la iubitul meu in zorii diminetii, in timp ce eu sunt in drum spre serviciu.

Dragostea reprezinta lucrurile simple care ma inconjoara si pe care le primesc din partea persoanei iubite.

Ceea ce simt in suflet legat de dragoste nu pot decat sa traiesc impreuna cu persoana iubita. Explicatiile nu isi au rostul aici.

Dragostea este exact cum este spus aici, in filmul ” A walk to remember ” : ” Dragostea este ca vantul. Nu poti sa o vezi, ci doar sa o simti. ”

Imi doresc ca intotdeauna sa fiu cuprinsa de dragostea persoanei iubite si sa fiu inconjurata de dragostea celor dragi mie, familie, prieteni si cunostinte.

2 gânduri despre „Dragostea… si dorul ei

Lasă un răspuns

