” Nimic nu se petrece la intamplare! „

Desi am teme si subiecte pe care le tot aman pentru ca inca nu simt ca a venit momentul sa le public si sa le detaliez, acum am gasit o alta noua.

Azi mi s-a mai ” intamplat ” ceva si poate nu ma credeti. Mi s-a intarit inca o data convingerea ca nimic nu se petrece la intamplare! De cand scriu la acest post, dau tot mai mult peste lucruri si situatii “ intamplatoare ” si n-am cum sa nu cred ca e adevarat ca fiecare lucru mi se intampla cu un scop: am gasit un post al lui Alice Nastase Buciuta, care este intitulat ” Nu intamplator ” si il puteti gasi aici .

Acum stiu ca nimic nu se petrece la intamplare… iar atunci cand am avut parte de anumite lucruri, s-au legat intre ele si m-am tot gandit la conexiunile pe care le aveau…

Atunci cand ai o dorinta aprinsa, esti manat de o forta launtrica sa te manifesti, sa faci ceva sa iti implinesti aceasta, sa actionezi, constient fiind de finalul care va fi minunat, exact asa cum ti-ai propus.

Deseori ma gandesc cum ar fi sa traiesc un anume sentiment si in acest mod, vizualizandu-l si simtindu-l, il aduc tot mai aproape de a mi se implini si, la un moment dat il traiesc si in realitate. De astfel de situatii am parte des… E o senzatie atat de placuta, de beatitudine, de coplesire, de neexprimat chiar si mult mai bine de trait si simtit.

Mai stiu ca in momentul in care imi propun sa fac un lucru si ma gandesc de unde sa fac rost de ceva, imi apare in minte si gasesc apoi in viata reala ceea ce am nevoie pentru a realiza acel lucru. Apoi situatiile merg mai departe, continua ca un lant, pentru ca mi s-a confirmat de multe ori ca nimic nu e intamplator.

Aparentul “ intamplator ” nu e deloc o intamplare. Stiu si m-am convins ca atunci cand te afli intr-o situatie aiurea si traiesti o stare de nefericire, inseamna ca acestea trebuie sa le simti la momentul respectiv.

Atunci cand vrem ceva si ne concentram pe ceea ce trebuie sa facem pentru a ajunge la acel ceva, ne apar mijloacele de unde nici nu banuim, chiar ne surprind si incepem sa zambim pentru ca stim ca trebuia sa existe un ajutor si astfel gasim mijloacele la indemana ca sa ne infaptuim ceea ce ne doream.

Stiu ca poate vi se pare bizar, dar nu este. Ganditi-va profund si va veti da seama ca nu sunt singura care a avut parte de asemenea situatii in viata.

Lucrurile si oamenii pe care ii intalnim in viata noastra nu sunt pusi la intamplare in calea noastra. Nu cred aceasta. Eu cred ca toate ne apar asa pentru a realiza cat de important este sa te concentrezi asupra a ceva ca sa il duci cat mai repede la indeplinire, de preferat in timpul stabilit de tine dinainte.

Sa va ofer cateva exemple din viata mea, pentru a intelege mai bine ce se petrece in asemenea circumstante si de ce subliniez atat de mult ca nimic nu se petrece la intamplare.

Mi se “ intampla ” des sa ma sincronizez cu persoane la gesturi, la ganduri si altele. Iar aceasta nu este, cu siguranta, doar o simpla intamplare. Toate au o legatura.

Cand mi-am dorit sa am o carte foarte interesanta si care sa ma stimuleze si sa ma faca sa imi doresc si sa vreau sa fac mai multe, am tot cautat titluri de carti si la un moment dat am gasit si cartile, si solutia.

Am fost manata de o forta interioara sa ma duc sa le cumpar si sa le am in aceeasi zi. Impulsul nu a fost doar unul de moment si astfel am actionat din dorinta de a contribui cu inca ceva la dezvoltarea mea pe plan creativ.

In una din aceste carti pe care mi le-am cumparat, in cea intitulata ” Cum sa fim mereu fericiti ” de Er. M. K. Gupta, am gasit propozitia pe care mi-am ales-o ca titlu al noului meu articol de acum. Deci, clar, si acesta e un semn de legatura, care imi atesta ca nimic nu s-a petrecut doar asa, pus si simplu, la intamplare.

Cifra 7 tind sa cred tot mai mult in ea, pentru ca ma “urmareste” in sensul bun. Multe lucruri placute le-am petrecut pe ziua de 7. La fel si pe 23, care este ziua mea de nastere.

Un alt exemplu mai concret este acela ca am descoperit un blog al unei creatoare romance de margele, un blog plin de fascinatie, la fel ca si persoana care le creeaza, Lola. Lola Dream Factory este un blog care imi ofera o stare de bine, ma incanta sa il citesc si sa privesc acolo acele siraguri de margele facute de ea cu maiestrie.

De cand am descoperit blogul ei, denumit astfel – mi-am zis ca trebuie sa am si eu un sirag si o bratara, realizate de mainile sale, cu pasiune si dedicatie. Astfel, am inceput sa ii rasfoiesc cataloagele si sa ma gandesc ce model sa aleg…

In timp ce ma intrebam ce model este mai potrivit pentru mine, ca si nume, am ramas la unul care ma reprezinta cu adevarat si anume, “ Love is blind ” ( le vedeti aici ). Si cum nici aceasta alegere nu a fost intamplatoare, pentru ca eu dintotdeauna am adorat si am vrut sa fiu inconjurata de cat mai multa dragoste, atunci preferinta a venit de la sine si nu a mai durat mult sa ma hotarasc la acest model si sa stiu ca acesta este pentru mine.

Acest model ma caracterizeaza si este pictat cu puncte ce reprezinta litere in alfabetul Braille. O incantare sa stai sa admiri o asa indemanare!

Am ales sa reproduc aici cum si-a definit Lola aceasta arta de creatie:

“Sfere aproximative nascute din pamant, apa si eterul gandurilor.

Poarta durerea din podul palmelor si nervurile pielii mele.

Poarta liniste, bucuria jocului, idei fermentand fara sa stie.

Imperfecta lor rotunjime aminteste mereu de omenesc.

Masinile fac sfere perfecte, dar nu le pot da suflet. “

( acesta este un post scris de Lola pe blogul ei si intitulat “Par margele dar sunt 100 % vise”, articol pe care il gasiti aici ).

Asadar, amintiti-va ca FIECARE LUCRU SI FIECARE STARE NI SE DAU CU UN SCOP!

2 gânduri despre „” Nimic nu se petrece la intamplare! „

    1. Iti multumesc si ma bucur ca ma citesti! 🙂 Voi mai scrie, cu siguranta… mi-am dorit de cand eram mica sa scriu si mi-a placut acest lucru… 😉

Lasă un răspuns

