Desavarsire…

Imi place aceasta piesa mult de tot… se potriveste cu sufletul meu, cu vibratiile lumii mele interioare… ma binedispune!

Mi-ar fi placut ca Juliana Pasha, reprezentanta Albaniei, sa castige la Eurovision. Adica eu am ales-o pe ea.

Imagine: daylife.com

Ascultarea piesei ei imi creeaza o armonie in suflet, imi da o stare de bine…

Am inceput dimineata cu ea. Alta piesa n-as fi ascultat…

Pana si ritmul imi rascoleste sufletul!

Va las sa o ascultati si voi, in cazul in care nu o stiti inca:

Video: youtube.com

Juliana Pasha este o fata simpatica, care se dedica pe scena piesei pe care o interpreteaza… traieste sentimentele pe care i le ofera versurile melodiei… Se vede si se simte ca traieste muzica!

Lasă un răspuns

