Intre dorinte implinite si neimplinite

” Pentru ca nu in ureche imi sopteai, ci in inima. Pentru ca nu imi sarutai buzele ci sufletul. ” ~ Judy Garland

Intotdeauna cand mi-am dorit ceva, sufletul mi-a vibrat in acord cu dorinta… A fost o contopire fara de care nu se poate implini dorinta. Nu poti sa iti doresti ceva doar la nivelul imaginii, ci trebuie sa simti din adancul sufletului o stare profunda pentru aceasta!

Sa-ti doresti, sa visezi si sa infaptuiesti ceea ce iti doresti sunt cativa pasi pe care trebuie sa ii urmam pentru a duce la bun sfarsit lista dorintelor implinite.

” Dragostea nu consta in tintuirea privirii unuia asupra celuilalt, ci in contemplarea impreuna a aceleiasi directii. ” ~ Antoine de Saint-Exupery

Lasă un răspuns

