Bune si rele, zilele mele…

Mirela Pana, intr-o interpretare de exceptie a melodiei ” Zilele mele”.

Va invit sa ascultati aceasta melodie profunda:

” Zilele mele
Clipe de viata
Bune si rele
Zilele mele

Fa-le frumoase
Chiar daca-s grele
Doamne ajuta
Zilele mele… ”

Video: youtube.com

7 gânduri despre „Bune si rele, zilele mele…

  1. o doamne cat am cautat-o pe mirela pana cu mel asta
    hmmm…ce bine mi-ai facut ca ai postat-o
    zau…mi-ai mangaiat sufletul
    multumesc

    1. 🙂 Si eu am cautat ceva timp melodia, pentru ca nu stiam cine o canta si imi tot veneau in minte versurile… si pana la urma am descoperit…

Lasă un răspuns

