” Tu esti visul meu alb in care ma-mbrac… „

Ninge cu vorbe secate
Iarna e grea si viscolul bate
Ninge cu vorbe secate

Si iarna e solitara
Afara cand ninge cu stele de gheata
Si iarna e solitara

REFREN
Tu esti visul meu alb in care ma-mbrac
In miresme de crin si de liliac
Tu esti visul meu alb
Tu esti muntele alb pe care urcam
Si inaltimile tale ne cad la picioare
Tu esti muntele alb

Ninge cu vorbele tale
O rana fierbinte ca o rugaminte
Ninge cu vorbele tale

Si te-as iubi in ianuarie
Ca pe-o floare de crin, ca pe-o stea cazatoare
Si te-as iubi in ianuarie

REFREN

Si imi pastrez juramantul
Sa fiu biata frunza ce-o leagana vantul
Si imi pastrez juramantul

Iar tu ramai ca o sete
Pe care s-o simti cand iarna incepe
Iar tu ramai ca o sete

REFREN

Lasă un răspuns

