TU. Aproape de mine

Apari prin gandul meu
Si nu ma lasi
Sa te descopar.
Mi-apari in minte,
Iar si iar
Si imi doresc sa te revad,
Sa te resimt si sa te simt.
Sa fii aici
Tot langa mine
Mereu cu-mbratisari sa ma cuprinzi.
Te vreau si te doresc neincetat
Nu e o gluma, ci e chiar adevarat.
Vino aproape,
Strange-ma in brate,
Vorbeste-mi in soapte
In plina noapte.
Te-astept sa vii
Sa fii aici cu mine
Sa mi te darui
Tot, cu pasiune
Si in placere sa traim,
Sa ne iubim
Si sa ne-ndragostim.
Iti aud vocea
Care-mi spune
Ca sunt frumoasa tot mai mult
Astept sa vii sa-mi zici ca vrei
Sa te uiti iar in ochii mei
Si sa imi spui ca ma iubesti
Asa de minunat ca in povesti.

Cu multa dragoste si pasiune,

Alina

Lasă un răspuns

