Fascinatie. Magie. Suras. 23 februarie – Ziua mea magica

Astazi este ziua mea de nastere, zi cuprinsa in saptamana dragostei, cum imi place mie sa spun. Adica intre Valentine’s Day si Dragobetele nostru romanesc.

Imi doresc sa descopar lucrurile pure si nealterate, iubirea, fericirea si implinirea – numai cele adevarate si sa am o zi magica, plina de surprize cat mai minunate si cat mai placute!

Imi doresc sa traiesc toate starile cu emotie, cu intensitate si bucurie in priviri! Si cu zambet!

Imi doresc sa fiu inconjurata permanent de toti cei dragi mie, bucurandu-ne impreuna de fiecare lucru marunt care exista!

” Iti poti trai viata doar in doua moduri. Sau crezi ca nu exista magie, sau crezi ca totul e magie. ” ~ Albert Einstein

4 gânduri despre „Fascinatie. Magie. Suras. 23 februarie – Ziua mea magica

  1. la mulţi ani. uite că te-am descoperit accesând panoul de noutăţi al wordpress şi am posibilitatea să-ţi urez să ai parte de un an bun – că pentru tine acum este… revelionul personal. să fii fericită şi să umpli blogul cu prieteni şi cu tot ce creezi.

    1. Multumesc mult pentru urari! Intr-adevar, cu ninsoarea de afara si nu numai, viata ar trebui mereu sa faca parte si sa fie desprinsa din filele povestilor… 🙂

Lasă un răspuns

