Frustrari emotionale in zori

Stiu ca uneori am spus prea multe din ce nu trebuia spus sau din ce nu vroiam sa spun…

Stiu ca uneori mi s-a intamplat sa folosesc anumite cuvinte pe care nicicand nu le-as fi folosit…

Stiu ca uneori am facut mai mult decat trebuia si nu a fost apreciat la justa valoare, ci din contra, am fost criticata.

Oamenii nu mai stiu sa primeasca un gand bun, refuzandu-l cu unele rele, respingandu-ne de parca am face orice altceva in afara de ceea ce se numeste ajutor sau bine.

Oamenii au devenit atat de reticenti, ca si ajutorul oferit li se pare ceva ciudat, mai ales cand te oferi tu, de bunavoie, neobligat de nimeni, sa faci ceva pentru cel de langa tine.

Din pacate, traim intr-o lume a suferintei, a capului plecat, intr-o lume in care e mai bine sa iti vezi de treburile tale decat sa te gandesti ca are cineva, undeva, nevoie de tine.

Nu mai ascultam oamenii, fugim de ei si de intrebarile lor… nu vrem sa traim si sa trecem prin starile pe care ei le manifesta…

Am ajuns sa nu mai bagam in seama nefericirile altora, pentru ca si noi avem destule.

Lasă un răspuns

