Iubeste-mi mainile…

 

de Elena Farago

 

Iubeste-mi mainile

Si ochii

Si iarta-le dac-au fost clipe

In care n-au stiut sa-ti spuna,

In care n-au putut sa-ti dea

Atat cat ar fi vrut,

Atata – cat poate doru-ti le cerea

In dragostea,

In indoiala,

In deznadejdea unei clipe…

 

Iubeste-mi mainile

Si ochii

Si iarta-le nevruta vina

Ca prea tarziu venira-n cale-ti

Si prea curand se duc de tot…

 

Dezleaga-mi sufletul de vina

Ca in curand n-am sa-ti mai pot

Aduce-n maini

Si-n ochi

Durutul,

Tarziul zambet de lumina…

2 gânduri despre „Iubeste-mi mainile…

Lasă un răspuns

