Iubirea a spus

 

de Muhammad Rumi

 

Stii ce esti?

Esti un manuscris al unei scrisori divine,

Esti oglinda care reflecta o fata zeiasca.

Acest univers nu este in afara ta.

Priveste in tine;

tot ceea ce vrei sa fii

Esti.

 

Asculta secretul din profunzimea

versurilor…

Si lasa-l sa te duca unde vrea…

Nu uita de sfatul meu

Si nu abandona aceasta cheie.

 

Am terminat cu munca si

Am renuntat la toate.

Acum scriu poezie.

Gandul meu, inima mea, viata mea

Ii apartin Lui.

Toate aceste trei cuvinte

Le-am cuprins intr-unul singur:

Iubire.

 

Indragostitii au religia lor.

Singurul lor crez este Iubirea.

Lasă un răspuns

