Întotdeauna aleg să fiu EU!

Nu mă chinui să fiu altcineva. Pentru că numai fiind EU mă simt bine.

Nu vreau să mă ajute cineva atâta timp cât nu o face din suflet.

Nu vreau să se simtă cineva obligat pentru că îmi oferă un anumit lucru. Tot ceea ce se oferă și tot ceea ce se primește trebuie să vină de la sine. De la fiecare în parte.

Nu aștept să mă ridice nimeni în slăvi sau să mă aprecieze pentru ceea ce am zis, în special pentru ceea ce am făcut bine.

Mă simt bine așa cum sunt. Deși uneori lumea te face să îți apară și lucruri urâte în minte, mă „lovesc” real și de unele, dar, cu toate acestea vreau să promovez binele.

Întotdeauna aleg să fiu EU!

„Ce poate fi mai plăcut și mai simplu decât să fii sincer, totdeauna liniștit, împăcat cu tine însuți, neavând nici de ce te teme, nici ce inventa?” ~ François Fénelon

Lasă un răspuns

