Tie. Pentru tine – N-am vrut sau Indemn

N-am vrut nici sa insist, de teama sa nu te plictisesc si sa nu te indepartez.

N-am vrut sa te caut prea mult, de teama sa nu fugi, sa nu mai vrei, sa nu-ti mai doresti sa ma mai cauti.

Si, totusi, am vrut sa mai comunic cu tine, de teama sa nu zici ca nu mai vreau sa mai vorbim.

Se pare ca si asa ai ajuns sa te indepartezi, sa nu ma mai cauti, desi ai promis ca o s-o faci si ai fost incantat.

Urasc neseriozitatea, dar vreau sa te inteleg…

Nu te ascunde de mine, ci spune-mi exact ce gandesti si daca ma mai vrei.

Sincer, cu regrete sau fara, vorbeste-mi…

Sa ma lasi in asteptare e o dovada ca… nu sunt eu cea pe care o cauti?

Cauta-ma doar daca vrei, doar daca simti sa faci asta.

Si te rog nu o face fortat de mine si de dorintele mele legate de tine…

Pentru mine, daca nu te-am cautat, nu inseamna ca nu ma gandesc la tine…

Lasă un răspuns

